minresamotdetbattre.blogg.se

Ny vecka

Publicerad 2015-09-27 21:32:09 i Allmänt,

Har tänkt i flera dar att jag ska skriva här men så har det inte blivit av. Dagarna rullar på, med tanke på hur situationen är så mår man ju jäkligt bra. Det enda som varit jobbigt är att jag har haft så jäkla ont i magen. Biverkningar av kortison tabletterna så man blev förstoppad, tog medicin mot det i två dar men sen gav jag tusan i det och IDAG är första dagen som jag inte har haft ont i magen.... inga känningar eller nåt på hela dagen så idag har allt känns normalt. Så jävla härligt! Så det är väl därför man hade ork till massa bak ;) Imorgon måndag så börjar en ny vecka... En behandlings vecka.... Två dar får kroppen må bra sen börjar skiten igen... Ny behandling...Nya kortison tabletter...Nya sprutor. Men om jag kommer må så här efter varje behandling så kommer det inte va några problem, då kommer dessa månader gå fort! Och eftersom det är behandling nr 2 så kommer jag att börja tappa håret denna vecka. ..om jag nu kommer tappa nåt men jag är säkert den som kommer tappa allt. Men imorgon måndag på em så ska jag till frisören för då har dem fått hem min peruk.... :/ Nu blir det några avsnitt av Tre kronor och i natt ska man upp o kolla på månen! Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-30 10:33:58

Bra där hjärtat att du har humöret o styrkan. Du kommer fixa det här.
Love You

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela