minresamotdetbattre.blogg.se

Fredag

Publicerad 2015-09-11 20:50:37 i Allmänt,

Dagen har varit lugn, va på Mirum en sväng o tog en fika med en kompis. Sen hann man bara hem o äta lite lunch innan det va dags att hämta lillen på skolan. Har även idag för första dagen på 15 dar gått hela dagen o kvällen utan plåster på såret....bättre sent än aldrig, får se hur det blir under natten nu. Nu ikväll så har vi myst jag o L, lite godis o chips framför en film :) Men nu börjar L bli trött så ska försöka få han i säng nu sen ska jag krypa ner i min säng. ...så härligt ;) Har även idag berättat för L att jag ska till sjukhuset o få medicin mot baskiluskerna och att jag kommer få det några gånger. Sa även att jag efter några dagar kan bli väldigt trött då det är stark medicin. Och det va väl inget, han hade ju mest bekymmer om att vi inte skulle kunna gå till lekplatsen då. Haha. Att jag kommer tappa håret berättar jag längre fram och han vet inte att det är cancer jag har och så ska det fortsätta vara. Vi håller oss till baskiluskerna.... Natt natt sötizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela