minresamotdetbattre.blogg.se

Behandling

Publicerad 2015-09-16 08:37:22 i Allmänt,

Då va första behandlingen tagen, det gick bra mkt bättre än vad jag trodde. Och tiden gick väldigt fort fast man inte trodde det. Det enda som blev va att jag fick klåda av antikropparna men det blev bättre efter medicinen mot det (vilket gav mig stickningar i händer o ben o fötter hela kvällen) När hon börja göra i ordning så fick jag ligga ner på sängen och jag va ju väldigt nervös så då rann tårarna lite. Inte så jag grät så sett men dem rann lite och det va första gången sen jag fick beskedet. Lite skönt ändå att det kom lite. Man behöver ju inte va super stark hela tiden. Tiden rulla ju på och pappa va med mig hela tiden så blev mkt prat o skratt. Jag kolla även på min serie Hem till gården och då bara skaka pappa på huvudet o satte sig o läste en tidning haha. Nu gäller det att jag tänker längre än vad näsan räcker och det gäller även alla andra, jag är nu väldigt infektionskänslig så dagisbarn är ajabaja och vid förkylning och sånt så får ni hålla er borta. Och när man kommer hem till mig så gäller det att sprita händerna (har sånt hemma). Behandling kommer bli var 14 dag och det blir 6 ggr, så tre månader med behandling känns ju rätt okej ändå. Det värsta är fortfarande att jag kommer tappa håret, jag vill inte. Men jag har nu fått papper så jag ska besöka en frisör nu i dagarna o fixa med två peruker. Leo vet om att jag ska få medicin 6 gånger och att jag är känslig nu men det där med håret tar jag med han nästa vecka. Puss på er! Att blogga via mobilen verkar ju va skit, jag delar upp texterna men allt verkar hamna som samma ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela