minresamotdetbattre.blogg.se

Puls

Publicerad 2015-10-09 08:01:31 i Allmänt,

Igår blev det ett besök på sjukan igen då jag tyckt att hjärtat slagit lite för fort i två dagar. Så blev blodprov och blodtryck och ekg, allt visa sig vara bra men jag har lite för hög puls. Dem vet inte orsaken till detta men det va iaf ingen fara med hjärtat och det är bra de för det va ju de man va orolig för. Men hög puls kan ju bero på stress och oro med och det är ju inte så konstigt i nuläget. Stress varje dag då sonen bråkar varje morgon o kväll och det blir stress till skolan och oro inför måndag då jag ska på läkarbesök och få domen. Då har han gått igenom röntgen plåtarna och sett om det spridit sig eller inte och om det räcker med dessa 6 behandlingar. Så domen blir antingen leva eller dö...... Nej nu ska vi hålla oss positiva här. Nu ska jag lämna sonen på skolan och sen blir det hem o ta den där jäkla disken som fortfarande väntar på mig ;)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-22 13:32:44

Ja du positiva ska vi vara...:) även nu efter det bra beskedet..
Love You <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela