minresamotdetbattre.blogg.se

Blir så trött

Publicerad 2015-10-02 15:26:19 i Allmänt,

Är det inte det ena så är det de andra. Har börjat tappa väldigt mkt hår så idag fick jag nåt ryck och gick o hämta saxen. Vilket resultera i några cm kortare hår nu, frågan är om det finns nåt hår kvar när mamma o bo kommer ner. Känns som att allt hinner försvinna. Skulle testa peruken med förut men fick inte till det så jag gav upp. Soc är ju bara för söta....eller inte!! Jag har inte fått många extra kronor på kontot av nån men ändå så har dem räknat så jag inte fick så mkt pengar. Jag fick precis till hyran men inte till elen, vilket jag då nu har fått tagit av mina andra pengar. Så det sluta med nu att jag har 150:- att leva för till den 20e.... jävla nötter. Jag får väl göra som utlänningarna, sätta mig på gatan o tigga pengar..... Nu ska jag mysa med sonen för sen åker han till morfar en sväng och jag ska spendera alla timmar i soffan framför tv'n. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela