minresamotdetbattre.blogg.se

Beskedet

Publicerad 2015-10-20 19:02:00 i Allmänt,

Har inte uppdaterat på ett tag, lusten har inte funnits där men tänkte jag kör ett litet snabbt inlägg ikväll. Mamma o Bo har varit nere en vecka och det va helt underbart, så himla skönt att få ha mamma hemma och att hon kunde följa med o finnas där vid en behandlingen. Båda två var med och precis som vanligt så gick tisdagen väldigt fort, blev att spela massa Chicago :D Hoppas dem kommer ner snart igen, om inte annat så ska jag dit upp o fira nyår :) Läkarbesöket som man va väldigt nervös för gick strålande, vilken jävla lättnad när man lämna rummet. Fick ett stort lugn i hela kroppen och det kändes skönt att ha båda föräldrarna med på mötet. Cancern finns bara bakom näsan och i halsmandlarna (som jag visste innan läkaren berätta det på mötet) och det har INTE spridit sig och mycket har försvunnit...redan efter bara TVÅ behandlingar :) Förstår ni känslan.... OH my god! Så i mellandagarna eller i början på januari så blir det en stor röntgen för att se så allt är borta och att det inte kommit nytt, så förhoppningsvis blir det ingen mer medicin utan det sista blir 24e november. Annars rullar allt på som vanligt, jag är lite trött om dagarna men annars mår jag bra. Lite hög puls men det är små biverkningar man får ta. Idag (tisdag) så kom Leos pappa hit, L blev överlycklig så nu håller dem på o leker för fullt. Gud vad ungen skrattar :). Han kommer även sova över denna gång så imorgon tar han Leo o fixar på morgonen o lämnar på skolan så att jag får sova ut. Ska bli så jäkla skönt. Fick även träffa min lilla loppa idag, länge sen och jag har saknat henne så otroligt mycket. Det värmde mitt hjärta den lilla stunden, hoppas vi kan ses snart igen. Gudmor älskar dig Nova 💜. Saknar hela familjen Mellgren väldigt mycket, fan att mitt sociala liv ska drabbas av detta skot. Men det är ju bara en kort period i livet och sen får jag va med dem igen. Nu blir det lite te och fortsätta slappa i soffan. Puss på er!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2015-10-20 20:12:08

Vi saknar dig med men som sagt man är rädd för o ses om de skulle orsaka ngt då de känns som de alltid är nån sjuk här hemma :/ men vi får se till o få till en date ute snart!! <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-22 13:36:18

Så skönt gumman att kunna va med dig den dagen..o vilken dag sen...:) kunde hålla glädjetårarna borta. Det va så kul att va nere men vi tyckte både Bo o jag att veckan gick så himla fort.
Love You <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela